Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

"Aνώνυμα" ψεύδη εναντίον μελών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Διαστάσεις πολιτικής προβοκάτσιας ενάντια στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ παίρνει η δημοσίευση συκοφαντικού κειμένου στην ιστοσελίδα ertopen.com, σύμφωνα με το οποίο μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που δεν εργάζεται στη νέα ΕΡΤ (υπήρξε πρακτικάριος σε αυτήν έως το «μαύρο» και ακολούθως ενεργός στον αγώνα μέσα από την ιστοσελίδα και τα social media) κατηγορείται μεταξύ άλλων ότι «παίρνει εντολές» από συντονιστές της ΝΕΡΙΤ για να πλήξει το ertopen.
Στην επίμαχη ανάρτηση, αναφέρεται και όνομα δήθεν συντονιστή της ΝΕΡΙΤ που όμως δεν πήγε ποτέ σε ΔΤ-ΝΕΡΙΤ (ευτυχώς που υπάρχουν στο διαδίκτυο τα ονόματα όσων πήγαν στο μόρφωμα), τέτοια «αξιοπιστία» στην «είδηση» !
Η «συνoμωσία» που επικαλείται η συκοφαντική δημοσίευση, είχε στόχο να δώσει τους κωδικούς των «social media του ertopen» στη νέα ιστοσελίδα της ΕΡΤ, θέμα για το οποίο ποτέ η ΠΟΣΠΕΡΤ δεν προκάλεσε κάποια σύσκεψη για συντονισμό-ενημέρωση, όσων ελαχίστων είχαν αυτή τη δυνατότητα.
Αντίθετα, επίθεση υποκλοπής των στοιχείων πρόσβασης στους λογαριασμούς στα social media της ΕΡΤ και το ertopen@gmail.com (που στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία φυσικά) πραγματοποιήθηκε από τους συντάκτες του συκοφαντικού κειμένου, είτε για προσωπικό τους όφελος είτε στην προσπάθεια πώλησης εκδούλευσης σε κάποιο φορέα. Η «ertopen» δεν είχε ποτέ δικά της social media.
Yπερδιαχειριστές των social media της ΕΡΤ ήταν αυτοί που κατηγορήθηκαν μέσω της συκοφαντικής ανάρτησης στο ertopen.com. H συντακτική ομάδα του ert.gr της 11ης Ιούνη 2013 που συνέχισε να εργάζεται μέσω του ertopen.com που δημιούργησε, γιγάντωσε και μέρος αυτής παρέμεινε μέχρι το άνοιγμα της ΕΡΤ, που γιγάντωσε τα επίσημα social media της ΕΡΤ την περίοδο του δίχρονου αγώνα, συνεχίζει να έχει πρόσβαση σε όλα τα επίσημα social media της ΕΡΤ ως συντάκτες στο ert.gr. Η ΠΟΣΠΕΡΤ και οι συντάκτες του συκοφαντικού κειμένου, δεν είχαν ποτέ πρόσβαση σε αυτά.
Η συκοφαντική ανάρτηση όπως διαπιστώθηκε δεν υπογράφεται από κανέναν, ενώ στο διαχειριστικό σύστημα χρησιμοποιήθηκε ψευδεπίγραφα user που είχε μόλις μια ανάρτηση τον Ιούλιο του 2014. Η δεύτερη ήταν η συκοφαντική σχεδόν ένα χρόνο μετά!
Aκολούθησαν διαμαρτυρίες μελών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ - εργαζομένων στην ΕΡΤ, προς την ΠΟΣΠΕΡΤ, αλλά και αποχώρησή τους από τη συμμετοχή στην ιστοσελίδα που στήριξαν με κάθε προσωπικό κόστος, όλη την προηγούμενη διετία, σαν κίνηση αλληλεγγύης στο σ. που συκοφαντήθηκε και καταδίκης του πολιτικού ψεύδους.
Αν και η ανάρτηση δεν προήλθε άμεσα από στελέχη της ΠΟΣΠΕΡΤ (διαπιστώσαμε ποιοι ήταν οι «μπροστάρηδες»), θα μπορούσε να έχει πάρει θέση σε τέτοια εκφυλιστικά φαινόμενα και μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί.
Επίσης οι δεσμεύσεις ότι θα υπάρξει επανόρθωση από τους συντάκτες της συγκεκριμένης ανάρτησης, δεν έχουν υλοποιηθεί εδώ και μέρες, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δια της διολίσθησης επιχειρείται να ξεχαστεί η ανάγκη επανόρθωσης και παραμένει η συκοφαντία.
Τα μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην ΕΡΤ, που στήριξαν την ιστοσελίδα ανελλιπώς, όπως και κάθε κινηματική δραστηριότητα, απαντούν ότι «σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει».
Μιλάμε άλλωστε για το μόνο πολιτικό χώρο που ποτέ δεν «λοξοκοίταξε», πολύ περισσότερο δεν είχε καν επαφές με στελέχη της ΝΕΡΙΤ. Άλλοι έβαζαν στελέχη του «μαύρου» στα ψηφοδέλτιά τους, αλλά γραπτή, δημόσια και κυρίως ενυπόγραφη καταγγελία από τα «φαντάσματα του διαδικτύου» δεν είδαμε ποτέ για τις συγκεκριμένες επιλογές.
Προφανώς δεν ταυτίζουμε τον κόσμο του αγώνα με όσους λειτούργησαν ή ανέχτηκαν το συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά εξίσου προφανώς δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε πολιτικό άλλοθι στον καθένα που μας συκοφαντεί κρυπτόμενος (έτσι νομίζουν) σαν κλεφτοκοτάς πίσω από ψεύτικες διαδικτυακές υπογραφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου